Zvýšená hygienická opatření a vracení vstupného z důvodu vládních nařízení

Zvýšená hygienická opatření

  1. Při příchodu musí všichni návštěvníci prokázat splnění jedné z následujících podmínek vstupu:
  • doložit negativní RT-PCR test starý nejvýše 7 dní,
  • doložit negativní POC (tzv. antigenní) test starý nejvýše 72 hodin (lze prokázat potvrzením zaměstnavatele o provedení samotestu či čestným prohlášením),
  • doložit prodělání laboratorně potvrzeného onemocnění covidem-19 v době ne delší než 180 dnů přede dnem konání akce,
  • aplikaci alespoň první dávky očkování proti covidu-19, přičemž od této dávky musí uběhnout nejméně 22 dní, v případě aplikace jednodávkové vakcíny musí od této uběhnout nejméně 14 dní.
  1. Po celou dobu koncertu je povinná ochrana úst a nosu respirátorem bez výdechového ventilu min. třídy FFP2 (KN95 / N95) a není povolena konzumace jídla a nápojů. Konzumace jídla a nápojů je možná pouze během pauzy, kdy neprobíhá koncertní vystoupení.
  2. Pravidelně dezinfikujeme plochy a předměty, s kterými přijdou hosté do kontaktu.
  3. Pravidelně větráme prostory tam, kde je to možné (schodiště).
  4. Pravidelně kompletně dezinfikujeme prostory po uzavření provozovny.
  5. Máme k dispozici dezinfekce rukou pro hosty.
  6. Obsluha vč. event manažera je v respirátorech.
  7. Periodicky dezinfikujeme nástroje a pomůcky v obslužné části provozu.
  8. Hudebníci kromě zpěváků mají nasazené respirátory.
  9. Zpěváci a hudebníci předkládají pořadateli při příchodu na koncert potvrzení viz bod 1.
  10. Pravidelně kontrolujeme symptomy a dodržování hygienických pravidel personálu. Především kontrolujeme symptomy nemoci a použití dezinfekce na ruce. Máme standardizované postupy a proškolený personál.
  11. Dodavatelé jsou povinni používat ochranné pomůcky a mají zákaz vstupovat do zázemí provozovny.
  12. Doporučujeme bezkontaktní platby.
  13. Obsazujeme max 50 % celkové kapacity. Mezi stoly jsou minimálně 1,5 metrové rozestupy. Ke stolům pro osm usazujeme rodiny nebo skupiny, které přišly společně, nebo maximálně 4 osoby.
  14. Sál, ve kterém se event odehrává, má svůj vchod, který je využíván pouze hosty Večeře s Mozartem v době, kdy se Večeře s Mozartem koná.

Event Večeře s Mozartem se koná v sále, který je umístěn v pěti hvězdičkovém hotelu, kde je hygienický standard i za běžných okolností velmi vysoký.

Vracení vstupného

V případě omezení provozu Večeře s Mozartem z důvodu pandemie COVID-19, Vám vrátíme vstupné ponížené o bankovní poplatky, nebo vyměníme již zakoupené vstupenky a vouchery na jiný termín, nebo prodloužíme platnost dárkových vstupenek a poukazů. Tato opatření platí na vstupenky zakoupené od termínu 20. 5. 2020 dále.
Více informací najdete v obchodních podmínkách.

Věříme, že výše popsaná opatření přispějí k Vaší bezpečnosti a flexibilitě a zároveň Vám dovolí plně si vychutnat Večeři s Mozartem.